Subject: FW: Pindamistööde kiviklibu kõnniteel
From: "Gerthard Tints" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Õnne Kask <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jul 2024 11:02:00 +0300

Tere

Saadan edasi, vaadake oma teostatud tööde piirkond üle ning vajadusel
korrastage.

Lugupidamisega

Gerthard Tints

Arendus- ja haldusamet
Teehoiuspetsialist
Rae Vallavalitsus

Mobiil: +372 55597584

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Veeb:  <http://www.rae.ee/> www.rae.ee

From: Õnne Kask <[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 2, 2024 8:59 AM
To: Gerthard Tints <[email-masked]>
Subject: FW: Pindamistööde kiviklibu kõnniteel

Hei!

See kiri pigem teie osakonnale suunatud.

Õnne

From: Kalmer Gross <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: Wednesday, 26. June 2024 at 16:22
To: Õnne Kask <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Pindamistööde kiviklibu kõnniteel

Aadressilt [email-masked] <mailto:[email-masked]>  ei saadeta teile
sageli meilisõnumeid. Lugege täpsemat teavet selle kohta, miks see on
oluline <https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification>

Tere,

Annan teada ühest liikuvusega seotud probleemist.

Lagedi-Jüri teel ja Lagedit läbival Jüri teel teostati hiljuti
pindamistöid ja autoga liikuja tõenäoliselt märkab, et teekate on läinud
paremaks. Need aga, kes liiguvad vahetult sõidutee kõrval asuval
kergliiklusteel tõukside ja rulluiskudega, tunnevad omal nahal, et nende
tee olukord on päris halb. Nimelt, pindamise ajal on lahtist puistet
sõidukite poolt paisatud kergliiklusteele ja viimaste nädalate jooksul
olen kogenud, et tänu kiviklibule on rulluiskude ja tõuksiga sõitmine
selles lõigus endiselt päris tülikas ja ohtlik. Veelkord, jutt käib
kõnnitee / kergliiklustee asula-vahelisest lõigust. Uuel asulavälisel
kergliiklustee lõigul, mis on sõiduteest pisut eemal, seda probleemi ei
ole.

Ettepanek: Kirjutada teehoolduse hangetesse nõudena sisse, et
pindamistööde tsoonis asuvad kergliiklusteed tuleb teatud aja möödudes
kiviklibust puhtaks harjata.

(Ja muidugi soovin, et konkreetne kergliiklejate teelõik saaks ruttu jälle
normaalselt kasutatavaks:))

Parimat,

Kalmer Gross

5125951